Jika Bukan

Posted by Kyelta

Sekian banyak senyuman yang masuk kedalam hidupku
Sekian banyak keindahan yang aku dapatkan
Hanya dia yang aku rindu
Hanya dia yang aku tunggu

Tuhan,
Jika dia memang separuh dari hidupku
Yang Engkau turunkan untuk menuntunku sampai akhir hayat
Maka sampaikanlah rasa rinduku lewat camar-Mu yang merdu

Tapi jika dia memang bukan Lelaki yang aku cinta
Yang Engkau turunkan untuk menemaniku sampai ajal menjemput
Maka biarkanlah rasa ini pergi bersama samudera-Mu

asaLkan itu semua yang Engkau berikan yang terbaik untukku
Demi Tuhan, aku sabar...
Demi Tuhan, aku ikhlas...

Created by : Luthfurrahman Velayadi

This entry was posted on 28 Agustus 2009 at 3:48 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 Comentar

Posting Komentar

Kumpulan Lagu